Algemene voorwaarden

Organisatie:
Onze jaarlijkse wijnverkoop van Rotary Wetteren wordt georganiseerd door de V.Z.W Beschermcomité Rotaregio p/a Bareelstraat 26, 9630 Zwalm met ondernemingsnummer 0445 729 846.

De netto opbrengsten van deze wijnverkoop worden door de V.Z.W Beschermcomité Rotaregio besteed aan lokale, regionale en internationale projecten.
In het hoofdmenu vindt u een selectie uit deze projecten.

Voorwaarden:

• Levering na betaling
    De aangekochte wijnen wordt pas geleverd na het ontvangen van het volledige bestelbedrag.
  • Betalingen per overschrijving
    Betalingen per overschrijving kunnen gebeuren t.a.v. Beschermcomité Rotaregio V.Z.W op bankrekening BE26 0682 2052 9729 met vermelding van uw bestelnummer.
  • Facturen
    Alle facturen worden opgemaakt gedurende het Wijnweekend op zaterdag 14 en zondag 15 oktober.
  • Minimum leeftijd
    Alcoholische dranken mogen in België niet aan jongeren onder de 16 jaar (zwak-alcoholisch) of 18 jaar (sterk-alcoholisch) worden verkocht.
    Bij het bevestigen van de bestelling, garandeert de klant dat hij voldoet aan deze minimumleeftijden en bij de afhaling of levering mag een bewijs van leeftijd aan de klant gevraagd worden.

Vragen en opmerkingen
Voor alle vragen of opmerkingen gelieve contact op te nemen via wijnoogst@rotarywetteren.be en u wordt zo snel mogelijk verder geholpen.