40 jaar Rotary Wetteren

Vieren wij héél graag met jullie,
Scala & Kolacny Brothers
op 24 februari 2024 in CC NOVA Wetteren.

Scala & Kolacny Brothers - Gloaming Tour

Volgend jaar bestaat Rotary Club Wetteren 40 jaar!

Deze heugelijke gebeurtenis willen we dan ook uitgebreid vieren met onze leden, onze Sociale Werken, maar natuurlijk ook met jullie die ons sinds vele jaren een warm hart toedragen. Jullie aankopen op ons jaarlijkse Wijnweekend laten ons toe om op een structurele manier, diverse lokale en internationale Sociale Werken te steunen en te begeleiden! Daarvoor willen we jullie bedanken op zaterdag 24 februari om hier samen een vriendschappelijke en deugddoende avond van te maken.

Die avond brengen Scala & Kolacny Brothers exclusief voor Rotary Wetteren in CC NOVA hun GLOAMING tour.

Tickets voor het optreden kunnen jullie op onderstaande link reserveren aan onze kostprijs van € 40.

De receptie achteraf wordt jullie heel graag aangeboden door alle leden van Rotary Wetteren voor uw jarenlange steun via ons Wijnweekend!

De avond verloopt als volgt:

19:00 – We verwelkomen jullie graag vanaf 19:00 om rond 19:15 comfortabel plaats te nemen op de voor jullie gereserveerde plaatsen.
19:30 – Speech door onze Voorzitter en een korte voorstelling van de Sociale Werken dewelke wij gedurende de voorbije 40 jaar ondersteund hebben.
20:00 – Aanvang van het optreden
21:45 – Einde optreden en begin van de receptie
24:00 – Einde receptie.

Deze vertoning is een gesloten event, exclusief voor de leden van Rotary Wetteren, de Sociale Werken, onze genodigden en natuurlijk jullie, onze sympathisanten.

We zouden het enorm fijn vinden mochten jullie hierbij willen zijn!

Onze voorzitter & alle leden van Rotary Wetteren,

PS: in het geval dat er helaas geen plaatsen meer beschikbaar zijn, mogen jullie steeds een mailtje sturen naar voorzitter@rotarywetteren.be om na te gaan of er eventueel nog links en rechts mogelijkheden zijn.

Optreden Scala & Kolacny Brothers - Tickets kopen